Regulamin
Regulamin świadczenia usług na stronie www.dietetyk-med.pl
1. Postanowienia ogólne
Właścicielem strony www.dietetyk-med.pl, zwanej dalej Serwisem, oraz administratorem danych osobowych jest Malwina Taborowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą MEDIMAL Malwina Taborowska (NIP 783159488, REGON 362469015) z siedzibą w Poznaniu, wpisaną do CEIDIG. Regulamin określa zasady zawierana transakcji.
2. Usługi elektroniczne
Usługodawca za pośrednictwem Serwisu świadczy na rzecz użytkownika Serwisu, zwanego dalej Zamawiającym, usługi zdalne: konsultacje telefoniczne (tylko polskie numery) i/lub opracowanie zaleceń żywieniowych.
3. Warunki zawierania umowy sprzedaży
- Konsultacje telefoniczne dostępne są tylko dla osób, które odbyły wcześniej pierwszą wizytę w gabinecie stacjonarnym.
- Złożenie zamówienia i jednocześnie zakup usługi konsultacji telefonicznej odbywa się poprzez system płatności internetowych Przelewy24 – najpóźniej w dniu poprzedzającym konsultację. Pracownicy recepcji obsługujących zapisy (Centrum Zdrowia Agvita w Poznaniu) wysyłają mail z instrukcją zakupu konsultacji.
- Opracowanie zaleceń żywieniowych dostępne jest tylko po konsultacji.
- W przypadku zakupienia zaleceń żywieniowych: stacjonarnie w placówce lub zdalnie przez system Przelewy24, zalecenia zostaną wysłane w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych, w formie elektronicznej pdf na wskazany przy rejestracji e-mail.
4. Reklamacje
- Zamawiający akceptuje art. 38 pkt.1 ustawy o prawach konsumenta, z którego m.in. wynika, że:
"prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.”
- W przypadku, gdy okaże się, że dostarczona usługa jest niezgodne z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do korekty usługi w ciągu 7 dni od dostarczenia opracowania pisemnego.
- Jeśli zamawiający poda nieprawdziwe informacje na temat stanu swego zdrowia, reklamacja nie będzie uwzględniona.
5. Postanowienia końcowe
- Zamawiający oświadcza, iż podane informacje na temat jego stanu zdrowia są prawdziwe i dokładne a wszelkie wątpliwości co do stanu zdrowia oraz ewentualnych przeciwwskazań do stosowania zalecanej diety skonsultuje z lekarzem.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy lub problemy z płatnością spowodowane przez system płatności internetowych Przelewy24 lub błędy na portalu znanylekarz.pl
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami-przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.