O MNIE

Dietetyka to niezwykle dynamicznie rozwijająca się dziedzina, która wyspe­cjali­zo­wała się w kierunku racjonalnego żywienia zarówno człowieka zdrowego, jak i chorego. Łączy wiedzę z takich dziedzin jak: biochemia, fizjologia, psychologia, technologia żywności oraz techniki przygotowywania pokarmów. Dzięki badaniom naukowym przeprowadzanym z zakresu dietetyki oraz medycynie opartej na dowodach z wieloletniej praktyki, coraz częściej można wskazywać zagrożenia płynące zarówno z niewłaściwego odżywiania, jak i określać konkretne zalecenia oraz diety w stanach chorobowych.

Dietetyka jest dla mnie pasją, dlatego zdecydowałam się założyć nowoczesną poradnię dietetyczną DIETETYK-MED, mieszczącą się w Poznaniu. W swej pracy wykorzystuję nie tylko nowoczesne urządzenia diagnostyczne (analizatory ciała, badanie zawartości witamin i minerałów, testy mikroflory jelitowej i nadwrażliwości pokarmowych), ale również jako dyplomowany fitoterapeuta proponuję zastosowanie odpowiednich ziół o udowodnionym działaniu jako wspomaganie leczenia chorób.

Jestem redaktorem czasopisma Harmonia. Twoje zdrowie, Twoja odpowiedzialność - znajdziesz tam moje artykuły na temat żywienia i chorób.

Dr Malwina Taborowska (dr n. o zdrowiu, dietetyk oraz fitoterapeuta).

Malwina Taborowska - ZnanyLekarz.pl

Specjalizuję się w dietoterapii następujących schorzeń:

1. dysbiozy jelitowe
  2. nadwrażliwości pokarmowe (alergie)
  3. choroby autoimmunologiczne
  4. otyłość i jej powikłania
  5. przerost flory bakteryjnej w jelicie cienkim (SIBO)
  6. zespół jelita drażliwego (IBS)
  7. cukrzyca typu 2
  8. choroba refluksowa
  9. choroba wrzodowa żołądka
  10. choroby tarczycy (Hashimoto, niedoczynnosc tarczycy)

Wykształcenie

Doktor z zakresu nauk o zdrowiu (Poznański Uniwersytet Medyczny)

Dietetyka w chorobach wewnętrznych i metabolicznych (Warszawski Uniwersytet Medyczny)

Fitoterapia - ziołolecznictwo, studia podyplomowe (Poznański Uniwersytet Medyczny)

Biologia stosowana (Poznański Uniwersytet Przyrodniczy)

Łódzka Akademia Dietetyki

Certyfikaty

Dietoterapia chorób autoimmunologicznych Nietolerancje pokarmowe DietetykaForum FoodForum

Wykorzystując wiedzę oraz zdobyte doświadczenie, pomagam innym w racjonalny oraz zdrowy sposób pozbyć się nadprogramowych kilogramów, a także na stałe zmienić nieprawidłowe nawyki żywieniowe. Staram się uświadamiać wszystkim pacjentom, że właściwie zbilansowana dieta jest w stanie poprawić zdrowie oraz samopoczucie. Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje, regularnie uczęszczając na liczne kursy, szkolenia oraz konferencje.

Jako profesjonalny i dobry dietetyk w Poznaniu, dokładam wszelkich starań, by wszystkie oferowane usługi były świadczone na najwyższym poziomie. Poza poszerzaniem umiejętności oraz wiedzy, stawiam na najnowsze metody i rewolucyjne osiągnięcia z zakresu dietetyki, proponując pacjentom badania z użyciem wysokiej klasy sprzętu medycznego, takiego jak InBody Biospace, US BioTek.